Aconseguir l’excel.lència en el tracte al client farà, sens dubte, que incrementin les ventes de la teva empresa. És per això que cal profunditzar en aquesta habilitat bàsica per vendre i fer sentir al client especial, per provocar així repeticions de compra i augmentar la rentabilitat. En aquest curs coneixerem els diferents tipus de clients que ens podem trobar i adquirirem les habilitats per analitzar les seves necessitats i expectatives de manera que puguem oferir una atenció de qualitat i totalment personalitzada.
Objectius del curs
Objectiu general:
- Aplicar tècniques i habilitats de comunicació que afavoreixin una atenció de qualitat al client en processos de venda
Objectius específics:
- Aplicar tècniques de comunicació efectiva superant les barreres que puguin sorgir en el procés fent servir una resposta assertiva
- Aplicar un estil de comunicació eficaç tenint en compte el perfil del client objectiu i el canal de comunicació
Continguts del curs de Atenció al client
1. La comunicació efectiva en situacions professionals d'atenció al client
- Identificació dels elements que conformen la comunicació efectiva
- Utilització de les respostes de comunicació assertiva
- Confecció de comunicacions escrites de manera estructurada amb el lèxic i l'ortografia correcta
2. El client en el procés de venda
- Atenció al client que garanteixi un servei de qualitat
- Gestió de l'atenció de trucades telefòniques amb cortesia, segons els protocols de l'empresa assegurant una bona atenció al client
Observacions:
Aquest curs es desenvoluparà en modalitat ONLINE. Aquesta modalitat us permetrà realitzar el curs al campus virtual on podreu compaginar l’aprenentatge ONLINE dels continguts teòrics i la realització d’exercicis pràctics al vostre ritme, en funció de la vostra disponibilitat, i sempre amb l’acompanyament del tutor/a per orientar-vos en tot allò que sigui necessari.
De forma complementària, podeu assistir a les classes en directe per VIDEOCONFERÈNCIA amb el tutor/a segons el calendari detallat a l’apartat de l’horari.
Es recomana que la càmera estigui operativa i encesa durant el transcurs de les sessions.
Durant el transcurs de la sessió formativa, es podrà requerir puntualment i en qualsevol moment l’activació de la imatge quan la persona formadora o la persona tècnica del Consorci per a la Formació Contínua ho requereixin, a efectes de control.
En compliment del que estableix la Llei en matèria de Protecció de Dades, no es podrà gravar ni captar imatges de les persones participants durant les sessions formatives.
El contingut del curs és en català.
Curs subvencionat.
Requisits Participants
El participant ha de disposar de competències en comunicació lingüística que permetin cursar amb aprofitament la formació, disposar dels elements tècnics suficients per desenvolupar adequadament el procés formatiu i tenir les competències i les destreses suficients per a ser usuari de la plataforma en la qual es recolza l'acció formativa.
Sobre el curs
Acció formativa
FS2024-1033 - Atenció al client
Modalitat
On-line
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici del curs:
09/05/2025
Data Final del curs:
02/06/2025
Horari
divendres 09/05, 16/05, 23/05 i 30/05 de 17 a 19h.
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa
El participant ha de disposar de competències en comunicació lingüística que permetin cursar amb aprofitament la formació, disposar dels elements tècnics suficients per desenvolupar adequadament el procés formatiu i tenir les competències i les destreses suficients per a ser usuari de la plataforma en la qual es recolza l'acció formativa.