L'absentisme laboral constitueix un seriós problema per a les empreses que els processos, competitivitat, rendibilitat, però també, el desenvolupament del talent de les seves persones treballadores es veuen afectats per les absències continuades del seu personal. Donada la diversitat de factors que influeixen en l'absentisme, cada empresa o col·lectiu concret, necessitarà analitzar el seu propi absentisme, esbrinar les causes que el generen, els costos que li suposen i decidir si abordarà o no accions encaminades a la seva reducció.
Objectius del curs
Aquest curs està pensat per a dotar a les persones assistents de les eines conceptuals i pràctiques, amb les quals poder detectar, controlar i gestionar l'absentisme laboral, reconèixer les seves causes, disminuir el seu impacte en l'empresa i, finalment, evitar la seva aparició.
Sobre el curs
Acció formativa
Absentisme laboral
Modalitat
On-line
Família professional
Administració i gestió
Data Inici del curs:
03/07/2024
Data Final del curs:
10/07/2024
Temari
1. Consideracions sobre l'absentisme laboral
2. El mesurament de l'absentisme laboral
3. Reducció de l'absentisme laboral no justificat
4. Mesures per a millorar la vida laboral
Horari
3 i 10 de juliol de 16 a 18h
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa