Tots els líders, sense excepció (no només els de RRHH), han de considerar el TALENT com un element estratègic de millora continua, on el tractament dintre dels pactes col·lectius o individuals garanteixin equitat i respecte, per obtenir la palanca de canvi i sostenibilitat que totes les nostres empreses necessiten.
Per tant, entendre, les necessitats actuals i futures del negoci i el que les futures persones col·laboradores necessiten o necessitaran, serà clau en la nostra gestió com a líders per ser competitius i atreure el millor talent pel nostre negoci, inspirant als que hi son perquè no marxin.
Aquesta formació es desenvoluparà per AULA VIRTUAL. Aquesta modalitat NO presencial li permetrà assistir a les classes en directe per videoconferència amb el docent. Per accedir-hi, uns dies abans de l'inici de la formació rebrà per correu electrònic les claus d'accés i l'enllaç a la plataforma virtual, on trobarà l'opció per entrar a les videoconferències (es vincula directament amb la plataforma gratuïta Zoom).
És obligatòria l'assistència virtual a totes les sessions per tal de comptabilitzar la seva participació i poder descarregar, des del mateix campus virtual, el certificat de participació corresponent. Les sessions no es poden gravar.
Aquesta acció formativa, emmarcada en la tipologia 'Diàleg Social', no requereix l'enviament de documentació personal. Destinataris del curs Acció oberta a totes les persones interessades en la temàtica de l'acció formativa Objectius del curs
1. Entendre el mercat laboral i els nous reptes amb el talent.
2. Identificar el talent, present i futur, aportant una visió amplia sobre el procés de selecció de personal, estratègies i tècniques per a una òptima contractació. 3. Posar focus en bones pràctiques per fer créixer el nostre capital humà 4. Com fer que la teva empresa sigui una empresa on el talent vulgui sumar i el no talent sigui gestionat adequadament o continuï el seu camí, a través de eines de gestió de persones, carreres i eficiència en el negoci
Continguts del curs de Gestió del talent aplicada a la negociació col·lectiva
1) NEGOCIACIÓ COL·LECTIVA:
• Elements clau a la taula de negociació
2) TALENT I COM EL GESTIONEM: EMPLOYEES' JOURNEY
Estratègia en els processos de reclutament i selecció (IN):
Identificar el talent, present i futur: Com entendre el talent que la nostra empresa necessita. Com fer una estratègia de talent: planificació i seguiment
Estratègia Employee’s Experience (GROW): Com potenciar el talent
Talent i organitzacions àgils Models d’Avaluació de l’acompliment Retribució variable.
Estratègia finalització contractual (OUT) Com gestionar el no Talent 1. Com gestionar els comportaments tòxics 2. “Quiet Quitting”: Quan els nostres empleats/des no donen la “extra mile” • Vies d'acompanyament a sortir de les nostres empreses • Com il·lusionar vs. retenir
Sobre el curs
Acció formativa
FD2024-0012 - Gestió del talent aplicada a la negociació col·lectiva
Modalitat
Híbrid
Família professional
Administració i gestió
Data Inici del curs:
18/02/2025
Data Final del curs:
18/02/2025
Horari
18 de febrer de 9 a 13h
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa