Formar tant a directius d’empreses, personal de RRHH, responsables tècnics de qualsevol àrea d’afectació del pla així com la representació legal de treballadores i treballadors per implantar plans d’igualtat d’oportunitats entre homes i dones a les empreses. També té com a objectiu saber com realitzar i implementar correctament el protocol d’assetjament dins de l’organització. Sensibilitzar la representació legal dels treballadors i treballadores de incorporar als convenis col•lectius mesures reals en matèria d’igualtat d’oportunitats.
Curs 100% Subvencionat
Pel consorci per a la formació contínua de la Generalitat de Catalunya dins del pla formatiu atorgat a CECOT. Adreçat a treballadors/es ocupat/des i desocupats/des del sector del metall.
Sobre el curs
Acció formativa
Protocol d’assetjament, auditoria retributiva i plans d’igualtat
Modalitat
Presencial
Família professional
Serveis socioculturals i a la comunitat
Data Inici del curs:
12/09/2023
Data Final del curs:
17/10/2023
Temari
1. Definició de conceptes sobre la igualtat d’oportunitats entre homes i dones
2. Pla d’igualtat d’oportunitats: com dissenyar-lo i implantar-lo
3. Exemples de plans d’igualtat i altres propostes
4. Classificació professional i ascensos
5. Assetjament en l’àmbit de l’empresa
6. Plans d’igualtat i assetjament
7. Negociació col·lectiva i plans d’igualtat
8. Prevenció de riscos laborals i maternitat
9. Mesures de conciliació de la vida laboral i familiar
10. Guia d’elaboració del protocol per a la prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe a 1/FR-DR-08 l’empresa
Horari
Dimarts i Dijous de 18:00 a 20:00
Centre
Centre de Formació Pràctica
Carrer de Castelladral, 08243 Manresa, Barcelona 938757279 [email protected]
Manresa