Comprendre la importància de l’experiència de client en el procés de retenció i fidelització
Identificar els elements clau que influeixin en l’experiència del client
Desenvolupar habilitats pràctiques per a la millora de la interacció amb els clients.
Implementar estratègies per a gestionar situacions difícils i resoldre problemes amb la suficient eficiència.
Sobre el curs
Acció formativa
Optimització de l'experiència del client: Un repte d'innovació i satisfacció
Modalitat
Presencial
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici Preseleccio:
14/01/2025
Data Inici del curs:
03/02/2025
Data Final del curs:
24/02/2025
Temari
Mòdul 1: Introducció a l’Experiència del Client
Mòdul 2: Comprensió dels Clients
Mòdul 3: Optimització dels Punts de Contacte
Mòdul 4: Personalització de l’Experiència del Client
Mòdul 5: Recopilació i Anàlisi de Retroalimentació dels Clients