- Ser capaç de confeccionar contractes, nòmines i seguretat social, així com de gestionar els aspectes legals mes - rellevants.
- Desenvolupar l'activitat laboral en el àmbit de la gestió administrativa.
- Dominar la confecció de tramitar nòmines.
Objectius específics:
- Reconèixer els elements clau del full salarial i efectuar els processos de càlcul i tràmits adequats.
- Efectuar els procediments relatius a les obligacions amb la seguretat social i hisenda derivats de la relació laboral, complimentant i tramitant correctament tota la documentació.
- Analitzar les modalitats contractuals i la seva utilització.
- Conèixer tots els element relacionats amb la gestió de nòmines i seguretat social i la seva documentació associada.
Formació subvencionada per a persones treballadores en Règim General, Autònoms i Atur.
- Títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.
- Títol de Tècnic (FP Grau Mitjà) o equivalent
- Certificat de Professionalitat de nivell 2.
- Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà.
- Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.
- Quan l'aspirant no disposi del nivell acadèmic mínim o de l'experiència professional, demostrarà coneixements i competències suficients per participar en el curs amb aprofitament mitjançant una prova d'accés.
A més de l'indicat anteriorment, l'alumnat ha de tenir les destreses suficients per a ser usuaris de la plataforma virtual en la qual es recolza l'acció formativa