Proporcionar als alumnes una formació d'alt nivell i qualitat contrastada, per conèixer en profunditat el funcionament de la indústria esportiva.
Capacitar els estudiants per assumir càrrecs vinculats a la gestió d’esdeveniments, instal·lacions, projectes de turisme esportiu i màrqueting digital aplicat al sector.
Crear un espai d’interacció, relació i contacte amb professionals reconeguts.
Proporcionar coneixements actualitzats i d’aplicació immediata a l’activitat laboral.
Dotar els participants d’eines i recursos que els permetin crear nous models de negoci i emprendre projectes empresarials.
Sobre el curs
Acció formativa
Màster en Gestió i Màrqueting Esportiu
Modalitat
Híbrid
Família professional
Economia i empresa
Data Inici del curs:
02/10/2023
Data Final del curs:
27/06/2024
Temari
Mòdul 1. Management esportiu
Mòdul 2. Gestió econòmica i financera
Mòdul 3. Màrqueting i comunicació
Mòdul 4. Esdeveniments esportius, turisme i territori
Mòdul 5. Instal·lacions i equipaments esportius
Mòdul 6. Fitness
Mòdul 7. Retail esportiu
Mòdul 8. Innovació i emprenedoria
Mòdul 9. Projecte final de màster
Model d’ensenyament El màster es divideix en 9 mòduls, de mides diferents, que s’organitzen en setmanes. .
1 - Introducció: treball autònom previ a les sessions
2 - Comprensió: Sessió virtual en directe amb el professor
3 - Interpretació: Sessió presencial amb el professor:
4 - Aplicació: Treball autònom individual o grupal entre les sessions presencial i virtual
5 - Resolució: Sessió virtual en directe amb el professor:
Horari
Sessions presencials: tots els divendres de 16.30 a 20.30 Sessions Virtuals: tots els dimecres de 18.15 a 20.45 Horari de les visites a instal·lacions, esdeveniments i projectes de referència 5 dissabtes al llarg de tot el curs (cada dos mesos aproximadament), presencials en horari de 09.00 a 14.00 i de 15.30 a 19.30
Centre
Centre Internacional de Formació Contínua UManresa - FUB
Av. Universitària, 4-6 93 875 73 48 [email protected]
Manresa