Sovint, en el món empresarial, no es té consciència de la importància d’una bona comunicació interna, on tots els integrants de la mateixa estiguin involucrats.
Actualment, existeix una gran quantitat d’eines que afavoreixen la comunicació interna en l’empresa com els xats interns, intranets, Apps, xarxes socials internes, etc.
Crear una planificació estratègica és vital per l’èxit de tota política de comunicació interna.
Proporcionar coneixements d’eines actualment incloses en Microsoft 365, eines de Google i altres que puguin aportar una millora en la negociació col·lectiva i el treball en equip, tant a nivell intern com amb personal extern.
Sobre el curs
Acció formativa
Eines telemàtiques i comunicació interna per la negociació col·lectiva
Modalitat
On-line
Família professional
Comunicació i informació
Data Inici del curs:
19/06/2023
Data Final del curs:
27/06/2023
Temari
1. Comunicació interna: a. A què ens referim quan parlem de comunicació interna? b. Beneficis dins l’empresa. c. Desenvolupar una estratègia de comunicació interna.
2. Eines de comunicació interna:
a. Classificació de les eines segons utilitat
b. Eines de Microsoft 365 (SharePoint, Teams, OneDrive, ...)
c. Eines de Google (Google Docs, Sites, Chat, Drive, ...)
2. Eines de comunicació interna:
a. Classificació de les eines segons utilitat
b. Eines de Microsoft 365 (SharePoint, Teams, OneDrive, ...)
c. Eines de Google (Google Docs, Sites, Chat, Drive, ...)
Horari
19, 20, 26 i 27 de juny de 10 a 13h
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa