Introducció


Codi Curs: FD2022-0019

Sovint, en el món empresarial, no es té consciència de la importància d’una bona comunicació interna, on tots els integrants de la mateixa estiguin involucrats.

Actualment, existeix una gran quantitat d’eines que afavoreixen la comunicació interna en l’empresa com els xats interns, intranets, Apps, xarxes socials internes, etc.

Crear una planificació estratègica és vital per l’èxit de tota política de comunicació interna.

Proporcionar coneixements d’eines actualment incloses en Microsoft 365, eines de Google i altres que puguin aportar una millora en la negociació col·lectiva i el treball en equip, tant a nivell intern com amb personal extern.

Sobre el curs

  • Acció formativa
    Eines telemàtiques i comunicació interna per la negociació col·lectiva
  • Modalitat
    On-line
  • Família professional
    Comunicació i informació
  • Data Inici del curs:
    19/06/2023
  • Data Final del curs:
    27/06/2023

Temari

  • 1. Comunicació interna: a. A què ens referim quan parlem de comunicació interna? b. Beneficis dins l’empresa. c. Desenvolupar una estratègia de comunicació interna.
  • 2. Eines de comunicació interna:
  • a. Classificació de les eines segons utilitat
  • b. Eines de Microsoft 365 (SharePoint, Teams, OneDrive, ...)
  • c. Eines de Google (Google Docs, Sites, Chat, Drive, ...)
  • 2. Eines de comunicació interna:
  • a. Classificació de les eines segons utilitat
  • b. Eines de Microsoft 365 (SharePoint, Teams, OneDrive, ...)
  • c. Eines de Google (Google Docs, Sites, Chat, Drive, ...)

Horari

  • 19, 20, 26 i 27 de juny de 10 a 13h

Centre

PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona
934964500
[email protected] Manresa

Veure web