Veurem què aporten les xarxes socials a la nostra empresa. Adquirirem el coneixement necessari de les diferents tipologies que existeixen de xarxes socials per a poder decidir quina és la millor opció per cada negoci, com s’utilitzen, quina és la millor manera de comunicar-se i quines estratègies poden ser efectives per la teva empresa; tant per donar-te a conèixer i captar nous clients, com per fidelitzar qui ja ho és.
Objectius del curs
Objectiu general:
• Manejar els diferents tipus de xarxes socials actuals, creant i publicant contingut per a aquestes, tenint en compteel seu propòsit i públic objectiu.
Objectius específics:
• Identificar les xarxes socials més significatives i distingir-ne les particularitats
• Preparar els continguts (text, imatge, vídeo, etc..) per arribar al nostre públic objectiu i millorar la nostrareputació
• Redactar amb coherència i intencionalitat per captar l’atenció del públic objectiu
Observacions
Aquest curs es desenvoluparà en modalitat ONLINE.
Aquesta modalitat us permetrà realitzar el curs al campus virtual on podreu compaginar l’aprenentatge ONLINE dels continguts teòrics i la realització d’exercicis pràctics al vostre ritme, en funció de la vostra disponibilitat, i sempre amb l’acompanyament del tutor/a per orientar-vos en tot allò que sigui necessari.
De forma complementària, podeu assistir a les classes en directe per VIDEOCONFERÈNCIA amb el tutor/a segons el calendari detallat a l’apartat de l’horari.
Es recomana que la càmera estigui operativa i encesa durant el transcurs de les sessions.
Durant el transcurs de la sessió formativa, es podrà requerir puntualment i en qualsevol moment l’activació de la imatge quan la persona formadora o la persona tècnica del Consorci per a la Formació Contínua ho requereixin, a efectes de control.
En compliment del que estableix la Llei en matèria de Protecció de Dades, no es podrà gravar ni captar imatges de les persones participants durant les sessions formatives.
El contingut del curs és en català .
Curs subvencionat.
Sobre el curs
Acció formativa
COMM0015 - Desenvolupament de continguts per a les xarxes socials
Modalitat
On-line
Família professional
Comerç i màrqueting
Data Inici del curs:
14/05/2025
Data Final del curs:
23/06/2025
Temari
1. Xarxes socials actuals: estratègies i objectius Definició de les xarxes i la seva tipologia Identificació de les xarxes actuals més actives Presentació de xarxes emergents Disposició d'objectius a les xarxes socials
2. Creació i gestió de continguts Creació de continguts multimèdia
3. El missatge Creació i escriptura del missatge
Horari
Curs que s’impartirà amb material didàctic multimèdia al nostre Campus virtual. Disposaràs de videoconferències complementàries amb el tutor-formador els dijous 22/05, 05/06 i 19/06 de 18 a 19:30h.
Centre
PIMEC Petita i Mitjana Empresa de Catalunya
Carrer Castelladral, 5 - 7. Polígon Industrial Els Dolors, 08243 Manresa, Barcelona 934964500 [email protected]
Manresa
El participant ha de disposar de competències en comunicació lingüística que permetin cursar amb aprofitament la formació, disposar dels elements tècnics suficients per desenvolupar adequadament el procés formatiu i tenir les competències i les destreses suficients per a ser usuari de la plataforma en la qual es recolza l'acció formativa. En cas de no complir amb els requisits o no trobar la documentació acadèmica, podeu accedir en aquesta formació realitzant una senzilla prova d'accés en format Online. REQUISITS: Títol FP Bàsica, Graduat en ESO, haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà, Certificat de professionalitat nivell 1 o qualsevol titulació superior.